سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرجع آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال

وایت پیپر تتر -قسمت آخر

    نظر

 

وایت پیپر تتر -قسمت آخر

 

در ادامه وایت پیپر تتر قسمت سوم:

قراردادهای Multisig و Smart

تتر اولین رمزارز فیات مبتنی بر بیتکوین است. این رمزارز بر روی بلاکچین بسیار امن و  تست شده بیتکوین توسعه یافته. که دفتر کل آن در دسترس عموم میباشد. تترها کاملاً پشتیبانی شده هستند. عوامل موثر در بازار هیچ تاثیری روی قیمت و نقدینگی آنها نمیگذارد. اثبات ذخیره تتر ، فرآیندی قابل اطمینان و بسیار ساده است که مدام توسط متخصصین مربوطه مدیریت و کنترل میشود.

روابط بانکی و ساختار قانونی ما شرایط امنی را فراهم کرده تا بتوانیم حافظ دارایی کاربرانمان و همچنین ناشر تتر باشیم. تیم ما متشکل از کارآفرینانی باتجربه و معتبر از اکوسیستم بیتکوین است.

ما در تلاشیم تا همکاری خود را  با مشاغل موجود در فضای رمزارز  آغاز کنیم. حرفه هایی مثل صرافی ها، تجارت، و از این قبیل مشاغل. هم اکنون با صرافی بیتفنیکس ، HolyTransaction ، کیف پول Omni , Poloniex, C­CEX, همکاری میکنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نقاط ضعف صرافی ها و کیف پول ها

در اینجا به برخی از نواقص صرافی ها ی مبتنی بر فناوری و کیف پول ها میپردازیم.

در رویکرد Merkle  کاربران باید به صورت دستی گزارش هایی ارائه دهند که موجودی آنها (برگ کاربر) به درستی در قسمت محاسبات بستانکاری صرافی گنجانده شده است. (هش مرکل از مانده حساب کاربر از بانک اطلاعاتی صرافی). این راه حل در صورتی که تعداد مشخصی از کاربران تأیید کنند که حسابشان در درخت موجود است عملی است. ولی اگر حسابشان در این درخت موجود نباشد این مورد گزارش داده میشود.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت فکت کوینز مراجعه نمایید.